Thursday, June 10, 2010

Jualan Moto!!! ~murah2..

next year aku nk sambung study at taylor's college university..
so, aku ingat nak ulang alik college~rumah just pakai kereta aku jea..
sebab mama "syafiq, mama tak nak kau bawak motor pergi college nanti, syafiq
drive jea kereta tu nanti yea . mama sayang kau.. bahaya bawak motor ni .."
hehehe.. sayang jugak mama kat aku kan? jadi, bile aku dah pakai kereta nanti,
mestilah motor aku tak ingat kan? so, baik aku jual jea motor aku.. senang . dapat duit
belanja time study nanti. aku tak nak lah susah2 kan mama papa aku . diorang dah banyak
support aku walaupun aku ni bukan anak betul diorang. diorang dah anggap aku ni anak
diorng sendiri. tapi aku ni, sampai bile nak susah kan diorang? ""sob.. sob'''' huhuhu .
dah2 lari topic pulak.. hehe.. so, butir2 moto aku seperti berikut~






~RxZ Catalyzer(salin) . WCL 7099 .
~calour maroon hitam .
~saiz block 200(dah habis)


(time aku overhoul motor aku.. )

~absober batik hijau
~geran ORI ade, but atas nama pemilik orang lama.(x jdi msaalah pun klau x tukar nma)
~roadtax mati dah 3 tahun(asal aku pkai moto ni just kat kaw. rmh aku jea)
~condition motor aku ni just block sahaja bermasaalah..
~harga nak tolak, RM1800

p/s~berminat? contact aku atau comment jea kat post aku ni..

1 comment:

  1. der.. da kena jual ke?? law blom add my facebook budakran_04@yahoo.com .. tQ...

    ReplyDelete