Monday, January 17, 2011

people says; Long time no see ma...

haha! lme sgt da ta update blog ni...
biase la da smbung study sem.2 ni ......
bz with study la,
bz with my gurl la.
anyway, rindu bangat sama kamoo smua!
huhu byk bnda yg nk dceritakan spnjang aku
ta update blog ni... lagi2 lappy aku tak amik kt kdai lg..
sbb tu la da lme ta on9...

she's
nak tau ta? aku da ade "bunga" bru da...
syg bangat sma die! tup, tup da 4 bulan kami
brsama... hehe... wlaupun stiap hri kami brtekak,
tp, dlm diam2 ade madu dseblik racun... cehhh..
name die nur 'arifah bt sahimi . 19 this year .
aku melamar die (ceh melamar ) time sahur awal ramadhan 2010..
die terima aku tepat jam 12.00mlm merdeka(31 ogos 2010)
di Genting Highland di bawah sinaran bunga api..
kenangan yg indah tak dpt ku lupaka..


die,
satu kolej, satu class, satu course dengan aku...
aku hargai sgt hubungan aku ngan die.. wlaupun,
kdang2 tu rse skit hti skit dgn die tp sayang aku kt die tak pernah putus.. byk kenangan aku ngan die nk dcritakan kt sni trlalu pnjang..

2 comments:

  1. terime kasih hubby.
    syg pun hargai hubungan kte.
    wlupun kte hari2 gado syg tetap syg kat bie.
    tapi jgn la sllu skit an haty syg.
    penat la nak ngs.hahahaha.
    whateve pun i love u too so much hubby.<3

    ReplyDelete
  2. ta same dah ape yang awk tulis dgn ape yang jadi sekarang

    ReplyDelete