Friday, April 30, 2010

~tragedi 27 April 2010


~time tu aku tengah kerja... pada asalnya, rakan setugasku Zainal, nak amik cone dalam masjid..
tapi aku merelakan diri nak buat kerja tu.. lalu zainal berikan aku moto tersebut kepada ku...
masa tu moto berada dlm "free gear".. secara tiba2 moto trsbut masuk ''gear 1'' mane taknye, aku trus tak dapat kawal motor tersebut lalu aku melambung masuk ke dalam lonkang setinggi 1meter.. syukur alhamdulillah Allah masih pnjangkan umur ku... tetapi ku merasakan bahawa tangan kanan ku telah hilang... apabila berada di hospital, doktok mengarahku supaya membuat X-Ray... setelah membuat x-ray, kputusannya tulang tangan disebelah kanan ku telah patah.. jiwaku terus menjadi tidak tenteram. hurmmmm...YaAllah... aku bersyukur keatasmu yaAllah.. kau telah mengampuni dosaku yaAllah... yaAllah, ku tahu kemalangan yg menimpa keatas ku adalah satu balasan untuk kau ampuni segala dosaku yaAllah... ~Alhamdulillah...( astaghfirullah, kau telah ambil sedikit nikmat mu dari ku yaAllah)











1 comment: